Klachten
Bent u niet tevreden of heeft u een klacht?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@oseasoudservies.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een oplossing te komen met u.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zo goed als nieuw...is...écht zo goed als nieuw!
Wij zoeken onze vintage artikelen met zorg uit maar aangezien ze al een eerder leven hebben gehad, kunnen er altijd lichte gebruikssporen aanwezig zijn. Echter, we proberen altijd een precieze omschrijving te geven van eventuele mankementjes, scherfjes of krasjes, met bijbehorende foto's. Mààr...als er staat 'zo goed als nieuw' dan ís dat ook zo goed als nieuw!
- WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Winkelwagen
[WEBWINKELKEURWIDGET]
Portokosten besparen!
Bij een bestelling binnen Nederland: vanaf € 60,00 betaalt u géén portokosten! Die nemen wij voor onze rekening!
Gemakkelijk betalen met IDEAL!
Hergebruik!
U leest het hier: Hoe gaan wij om met hergebruik?!
O'Seas Oud Servies is een webwinkel: alleen online bestellen! Tóch graag even kijken? Stuur een berichtje voor een afspraak!